سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران

کل بازدیدها : 4330 (::) بازدیدهای امروز : 0 (::) بازدیدهای دیروز : 0

[ خانه ::پارسی بلاگ :: پست الکترونیک :: شناسنامه ]

اوقات شرعی

پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود : یاد دهید و آسان گیرید و سخت مگیرید [ابن عباس]

vدرباره خودم v

ایران

شیری

vلوگوی وبلاگ v

ایران

vلینک دوستان v

برای بهترین دوستم.

vمطالب قبلی v

زمستان 1385
پاییز 1385
تابستان 1385
بهار 1385
زمستان 1384
بهار 1384
پاییز 1383

vوضعیت من در یاهو v

یــــاهـو

vاشتراک در خبرنامه v

 

یاحبیب من لا حبیب له

رهگذری خسته ام ومردی تنها که درپناه سایه ی دیوار به یادت نشسته ام و

خاطرات گذشته های دور وشیرین باتوبودن رااز ذهن خسته ام می گذرانم.

نمی دانم چرا اینگونه کردی تو

ولی من باز هم ازتصویر ابهام نگاه تو در دل امید مبهمی دارم.

دست آن شیخ ببوسید که تکفیرم کرد

محتسب رابنوازید که زنجیرم کرد

پیرمیخانه بنازم که به سرپنجه ی خویش

هستی ام کرده عدم کرده وتسخیرم کرد


¤ نویسنده: شیری
89/6/30 ساعت 9:20 عصر
نظرات دیگران ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ